Pages

Wednesday, January 19, 2011

Hold It Against Me - Britney Spears

Bu şarkının ilk nete verildiği gün de kendisinden haberim vardı, ama açıkçası ilgilenmedim. Ama son bir iki gündür okula gidiş gelişlerde ipod yerine radyo dinlemeye başladım, radyo dinlemeyi özlemişim. gerçi çalan 3 şarkıdan biri Like a G6, diğeri de Ke$ha'dan Blow ya da We R Who We R, artık hangisi olursa. Lakin bu HIAM de 20 dakikada  3 kere dinledim, ki biri Radyo Bilkent'ti, bu önemli bir şey.

Bana göre yine pop adı altında geçen bir tekno şarkısı. Artık piyasanın böyle olduğunu, bu müziğin tuttuğunu biliyorum, bu tarz bu kadar popüler olmadan sevenlerden biriydim, ama pop diyip durmasınlar şuna. Kandırmayalım kendimizi. Klip ne zaman gelir bilmiyorum, gelince eklerim. Yeni albüm çıkaracak herhalde BritBrit (kendimi JustJared gibi hissetttim.), haberim yok, araştırmadım. İlk günden iTunes'da 1 numara olmuş, birkaç rekora daha imza atmış HIAM. O yüzden en azından bir denemek lazım.

Şarkıyı sevdim, ama öyle çok süper-über-aman-tanrım bir şey değil, tabiiki yine seksle ilgili, en azından farklı bir yaklaşımı var. Ortalarda esas tekno giriyor, ondan sonra şarkı etkileyiciliğini kısmen yitiriyor. İlk yarı daha güzel. Albüm gelsin de onun tadına bakalım.

No comments:

Post a Comment