Pages

Monday, January 17, 2011

Womanizer - Lily Allen (Britney Spears cover)

(aslında 10.01.2011 tarihli bir blog bu)

Okuldan eve gelirken, dolmuşta radyoda duydum bunu. Anında bayıldım, çünkü zaten "Womanizer" seven bir insanım, (evet, Britney Spears dinlediğimi itiraf etmek biraz ateşle oynamak gibi, ama en azından medeni cesaretimi takdir edersiniz :p) Lily Allen'ın tüm şarkılarını ezbere bilirim. Lily'nin aksanını sevmeyen başına kötü şeyler geliyormuş diyorlar zaten. Müthiş bir cover olmuş bu. "Womanizer"ın akustik versiyonu, Lily Allen'ın aksanı, daha ne olsun. Eve girer girmez youtube'dan baktım, bu coverın 2 yıllık olduğunu gördüm, bir an hayallerim yıkıldı, evet. 2 yıl boyunca bunu nasıl duymamışım ki? iPod'un kötülükleri hep bunlar, radyo dinlemeyi bırakırsa insan, duyamaz tabii yeni şarkıları. anca yeni albümleri takip edersin benim gibi. Neyse, bundan sonra daha sıkı takip etmeye çalışacağım single ve cover dünyasını. 

O kadar reklam yaptık şimdi, dinlemek isteyenler burdan buyursunlar:

No comments:

Post a Comment