Pages

Friday, January 28, 2011

What The Hell - Avril Lavigne

Yeni albüm Goodbye Lullaby'ın çıkış parçası What The Hell. Youtube'daki yorumlara baktım da biraz, insanlar haklı, fazlasıyla uzun bir reklam gibi olmuş bu. Sponsorlar ziyadesiyle memnun olmuşlardır eminim. 

Ben klibi ilk izlediğimde "Ne bu be böyle her yerden Sony fışkırıyor?" diye düşündüm. A.R.O.G.'daydı sanırım, ekranda sadece Adidas marka topun 5 saniye görünmesinden bu yana bu kadar bariz reklamlar görmemiştim, gözümüze gözümüze sokmuşlar her şeyi. Alttaki yorumları okudukça her şey daha da kötü oldu, meğer klibin başında ısrarla sıktığı parfüm de kendi markasıymış (Black Star'mış adı, eğer merak eden varsa). "What The Hell" yazan tişörtten huylanmam gerekirdi, Abbey Dawn da kendi clothing line'ıymış. Bunların hiçbirini bilmiyordum, Avril Lavigne'in çok büyük bir hayranı sayılmam. Böyle reklam dolu bir klibi hiç sevmedim.

Avril hala çok taş, buna laf edemiyorum tabiiki. Saçındaki pembe ve siyahlara bir de yeşil eklemiş -benim gözümü çok tırmaladı yeşil =/-, panda makyajını azaltsa da hala çok bariz bir panda. Hayatımın bir döneminde içli içli Losing Grip söylediğimi inkar edemem, bu yüzden Avril'in de böyle piyasa olması içimi sızlatıyor. 

Yine bir sürü "yeah yeah, hey hey"lerle dolu bir albüm bizi bekliyor sanırım. Cheerleaderlar bu yıl şarkı konusunda rahatlar en azından.

No comments:

Post a Comment