Pages

Tuesday, January 25, 2011

Ara Ara - Gülçin

Hepsi grubundan ayrıldıktan sonra -ki niye ayrıldığına dair bir sürü teori duymuştum- piyasaya dönebilmek için bildiğin rebound zamanı bırakmıştı bu kız. Albüm için iyi çalışmış olsa gerek, uzun süredir yoktu çünkü. Şarkı gayet eğlenceli olmuş, sıradan bir popçuya dönüşmüş kız. Sanırım 15-'ye hitap etmekten bıkmıştı. Şimdi club gençliğine yönelmiş anladığım kadarıyla. Albüm bence tutar, bu şarkıyı baz alarak konuşursam. Ben kesinlikle deneyeceğim. Bir gereksiz bilgi daha, Kral TV sponsor olmuş bu kıza ve albümüne. Geçen gün televizyonda gördüm de, DJ olan adam "Biz Kral'sak, sen de bizim kızımızsan Prenses oluyorsun!" şeklinde bir iğrençlik de yaptı.

Ne kadar alakası vardır emin değilim -onun klibini izlemedim-, ama ben direkt Lady Gaga'nın Telephone'u hatırladım. Yapılan her şeyi yabancı bir şeye benzeten o insanlardan değilim, sadece bilinçaltım 2si de platin saç, telefonla alakalı şarkı/klip görünce eşleştirdi.

Bir sürü klişe fışkırıyor tabii hem klipten hem şarkıdan. Ama en azından durup durup aauuuooouuaaa yapmayı bırakmış. Dikkatimi çeken noktalar:

-Klipteki çocuğun dudakları çok çekici.
-Kızın telefonunda çocuk "EX" diye kayıtlı. Ölmüş yani. ahahah.
-Issız, terk edilmiş arazideki  acayip düzgün asfalt yol arka planında tripli tripli yürüme olayı eksik kalmamış.
-Permalı saçlar! İmdat!
-Yakın çekimlerde kırmızı ruj+açık ağız kombinasyonu. İnsanlar, bu kombonun herkesi inanılmaz seksi yapmadığını kabullenmeliler.
-Şarkının sonlarında "Aradığınız kişi şu an başka birisiyle öpüşüyor" diyor. Iııı, şey tamam.
-Klibin sonlarına doğru da esas oğlanın adonislerini özellikle çektikleri bir bölüm var.
-Şarkının ortasında bir yerde kızın kahkahası var. Şarkıcılar şarkılarını hep komik buluyorlar, bu şarkının ortasında/sonunda kahkaha olayından bıktım artık.
-Bir de şarkıda telefonun "dııt dııt dııııııt" sesini "düt düt düüüüt" olarak söylüyor. Korna gibi. Düüt düüt düüütt!!!
-Klipteki danslar güzel. 
-Bir de bu kız galiba kilo almış.
-"ge" sembol mü denir artık her neyse, onu beğendim. En son Kenan Doğulu'nun "kd" balığına bayılmıştım.

Ama dediğim gibi bence tutacak bu albüm. Tam piyasa olmuş çünkü. Eğlenceli.



No comments:

Post a Comment